maandag 13 juni 2022

Zomerkeuken

In de achtertuin heb ik een oude schuur omgetoverd tot zomerkeuken. De voorkant is open gemaakt en zo kun je bij slecht weer of als het heel warm is toch een beetje buiten zitten. Mocht het koud zijn dan kan ik nog een houtkachel aansteken en er staat nog een keukenblokje. Op een half uurtje rijden zit een Franse variant van de Intratuin en daar vond ik dat leuke lampje. Lekker ouderwets maar met led en op batterij. En daar kan ik nou blij van worden want het hangt daar precies goed. Trouwens die palm komt daar ook vandaan en zo nog wel meer planten en decoratiedingen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Michel,

    Ik ben even een tijd aan het lezen geweest maar ben weer helemaal op de hoogte van de gebeurtenissen in Le Donjon.

    Leuk om alle foto's te bekijken en alle veranderingen te zien. Je hebt flink wat werk verzet, mooi hoor.

    Zijn de geesten ook van de zolder?

    Groeten Wally

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha! Na die 1e zomer nooit meer wat gehoord. Behalve de ruimte met de cv-ketel waar het een puinhoop is ziet de rest er netjes uit of is bijna af. Omdat ik wat problemen had met dit blog staat niet alles erop maar dat komt wellicht nog eens.
    Gr. Michel

    BeantwoordenVerwijderen