woensdag 7 mei 2014

Eind goed al goed

We zijn weer met een goed gevoel thuis gekomen na ruim 2 weken in Le Donjon geweest te zijn. De 1e week was het weer tegen de voorspellingen in goed te noemen maar de 2e week was het een paar dagen fris en nat. De laatste dag echter was het weer stralend mooi weer dus wat doe je dan........... je gaat naar een brocante en natuurlijk ook barbecuen. We hadden al veel gedaan zoals: tapijt gelegd, vloer geschuurd, tuin onderhouden, afzuigkap opgehangen, geschilderd, van alles afgewerkt, hout gezaagd en nog wat dingetjes. Maar op de brocante had ik 2 leuke lampen gescoord voor in totaal 16 euro dus zijn we na de barbecue nog even aan het klussen gegaan. In 1 lamp zat geen glas meer maar met hulp van de visite die we hadden zitten er nu 4 mooie stukjes gegolfd glas in. De lamp, die ik al heel lang wilde hebben, wordt komende zomer naast de voordeur opgehangen en daar kan ik nu al naar uitkijken.

4 opmerkingen:

  1. Bofkont... wat een mooie lamp en niet duur.
    Fijn dat het een leuke vakantie was... op naar de volgende ;-)

    Groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, dank je . Na afdingen koste de lamp 13,50 euro hahaha. Het glas had ik nog liggen en nu alleen nog in de metaallak. De brocante bij Changy was ongelofelijk duur maar ik vind de brocantes in de openlucht wel redelijk van prijs.
    Groetjes, michel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonjour,

    Leuk te lezen dat jullie weer zoveel hebben kunnen doen. Heerlijk he, die brocantes .... het is echt schat zoeken .... kijk er ook weer naar uit.

    Cordialement,

    Diana en Remi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bonjour Remi et Diana,
    Ik zag dat jullie ook weer geweest waren en ook niet hebben stil gezeten. Zo lijkt het toch wat te gaan worden met onze huizen hahaha. Jullie gaan 2 keer komende zomer?, helaas zijn wij er dan niet maar we houden contact.
    Groetjes,
    Michel

    BeantwoordenVerwijderen