dinsdag 23 mei 2017

Uit de oude doos

Door een ander email-adres, een verouderde computer en foto's die op een andere manier worden opgeslagen is het er al heel lang niet meer van gekomen om een blog te schrijven. Nou was ik ook niet meer van plan om over elk likje verf een blog te schrijven maar ondertussen is er toch weer heel veel gedaan. Aan de zomerkeuken zit een nieuwe dakgoot en we hebben er een 2e kastanjehouten regenton neergezet. De nieuwe badkamer is dan eindelijk zo goed als helemaal klaar en hier konden we helaas ,in de voorjaarsvakantie, de thermostaatkraan vervangen want deze bleek kapot gevroren. De kamer hiernaast was ook eindelijk aan de beurt. Hier hebben we weer een balk ontdaan van pleisterwerk en aan 1 kant zit nu een nieuw plafond. Komende zomer doe ik de andere helft en daarna maak ik nog een voorzetwand voor een lelijke muur. Voor het plafond heb ik gekozen voor schrootjes hier was ik wel een beetje huiverig voor, want niet altijd even mooi,maar tot nog toe ben ik er erg tevreden over. Helaas kan ik hier geen foto's van laten zien dus dan maar wat "oude" plaatjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten