maandag 20 oktober 2014

Wat een feest

Het afgelopen weekend was het 26 graden in Le Donjon en het is dan een beetje vreemd om het huis dan winterklaar te maken. De leidingen zijn leeg, er zit antivries in de wc-potten en alle ramen, deuren en luiken zitten goed op slot. De rest van de week was het gemiddeld zo'n 22 graden dus hadden we toen alles mooi open staan. Het was dus prachtig weer en dat kwam mooi uit want we hadden wat uitstapjes gepland zoals het oldtimerevenement in Lapalisse. 2 dagen lang hebben we ons kunnen vergapen aan de mooiste veelal Franse klassiekers en het leuke was dat er heel veel bij ons voor het huis langs kwamen al dan niet toeterend. Er werd als het ware een zwarte zaterdag nagespeeld en met 900 tot 1000 voertuigen wil dat ook wel. Het geheel was leuk aangekleed en goed verzorgd maar toch was er 1 minpuntje; ik heb er geen enkele te koop zien staan! Misschien maar beter ook want in huis en in de tuin hebben we al genoeg te doen ook nog na deze vakantie. Vooruit nog 1 foto al had ik ze graag alle 40 willen laten zien.

2 opmerkingen:

  1. Ha vakantiegangers... ook alweer thuis zie ik.
    Kan me voorstellen dat je genoten hebt als eendenliefhebber :-)
    Bij ons was het dat weekend druk met hele vele quads.
    En... wat een heerlijk najaarsweertje hè!

    Op naar de volgende keer... gaan jullie in december ook die kant op?

    Groetjes, Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ik heb daar anders ook een paar mooie snoeken gezien. Maar het is leuk dat er wat gebeurd waar veel mensen op af komen want economisch/toeristisch gezien is een impuls welkom. December daar denken we nog over na want eigenlijk zijn mijn uren op maar de dagen vallen wel gunstig in mijn rooster. Zo ja, dan horen jullie het.
    Gr. Michel

    BeantwoordenVerwijderen