vrijdag 10 mei 2013

Schiet het al op?

Dit wordt ons vaak gevraagd en ik wist eigenlijk niet goed wat ik hierop moest antwoorden.Want wanneer schiet het op, als het bijna af is? Of als er al heel veel gedaan is? Of als je al veel geld hebt uitgegeven? Het zal van alles een beetje zijn maar na de afgelopen vakantie durf ik wel te zeggen.................... ja het schiet op! Er moet nog heel veel gedaan worden maar de 1e kamers zijn bijna klaar en zullen door ons betrokken worden in de zomer zodat we verder kunnen met de andere kamers. De foto's zijn van de 2e etage en op de begane grond heb ik nog het toilet gerenoveerd.

2 opmerkingen:

  1. Altijd fijn als je zelf het gevoel hebt dat het lekker opschiet... dan doet het er niet toe wat anderen ervan vinden, TOCH!!!

    Weer een fijne vakantie gehad?

    Groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, nou ik twijfelde zelf ook wel eens want je vergeet wat je allemaal al gedaan hebt en dat met 2 kinderen en een beperkt budget.De vakantie was erg leuk en we gingen moe maar voldaan weer naar huis.
    Groetjes, Michel

    BeantwoordenVerwijderen