woensdag 13 maart 2013

2 stappen vooruit, 1 stap terug

De afgelopen vakantie was niet helemaal geslaagd en omdat we bijna niks gedaan hebben liet een blogje op zich wachten. De temperatuur in huis viel tegen en ondanks dat het al met al redelijk weer was was het buiten niet warm genoeg om daar veel te zijn. Gelukkig hebben we nog hulp gehad dus zijn we toch iets op geschoten. Helaas waren er het afgelopen jaar een keukenkraan en een leiding bij de badkamer gaan lekken dus dit moest verholpen worden. De leiding was in november al gemaakt dus de achterkant van de badkamer kan nu echt worden afgewerkt. De keukenkraan was een ander verhaal, ik heb in de bouwmarkt niet het goede binnenwerk kunnen vinden en uiteindelijk heb ik dat onderdeel gevonden in een oude kraan die ik had bewaard. Helaas was het dus nieuw materiaal en hebben we daar veel moeite en een beetje geld in moeten steken om toch tot het gewenste en al eerder bereikte resultaat te kunnen komen. In Coevorden hadden we onlangs ook zoiets met een nieuwe kraan maar daar heb ik maar een nieuwe op gezet. Bah , bah en nog eens bah.

2 opmerkingen:

  1. Hé Michel,

    Soms zit het mee en soms zit het tegen. Alles gaat met vallen en opstaan.
    Volgende keer weer vol nieuwe energie er tegen aan, zal'k zo zeggen.

    Kop op en hele vriendelijke groetjes,
    Cilia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi, ja zo is het ook wel maar ik kan er slecht tegen als nieuwe spullen kapot gaan en ondertussen was ook de computer gecrasht. Maar inmiddels hebben we alweer spullen en ideeën om volgende maand de " achterstand " in te halen.
    Fijne dag verder,
    Michel

    BeantwoordenVerwijderen