maandag 26 november 2012

Oude weblog

Voor degene die het nog niet wist; door trieste familieomstandigheden zijn we in de herfstvakantie niet in Frankrijk geweest. Vandaar dus geen blog de afgelopen periode, ik had mijn hoofd er niet naar staan.
Maar ondanks dat we ondertussen alwéér een begrafenis hebben gehad gaat het leven , en helemaal met 2 kinderen, wel gewoon verder.
De afgelopen week kreeg ik een mailtje dat ons oude en inactieve weblog verwijderd zou worden als ik het niet op tijd zou activeren. Ik deed er niks meer mee omdat ik niet kon inloggen maar dat is inmiddels verholpen. Er waren meer dingen mis gegaan bij de migratie van ons oude weblog maar daar wordt aan gewerkt en zo blijven de eerste verhalen over ons avontuur voorlopig behouden.
Kijk maar eens op http://www.lacouronne.weblog.nl want wat kan het toch fijn zijn als je zo af en toe herinneringen naar boven kan halen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten